27 Aralık 2010 Pazartesi

MÖ NE SEVER??

Canlarım möö deliler çılgınlar gibi cupcake sever...:)) Malesef her malzemeyi bulamadığım için biraz sonra tanık olacağınız sanat eserlerini yapamıyoru:( Ama zaten bunlar yenmez yanında yatılır,sevilir,öpülür:))
Artık bu şekerler ikram olmaktan çıktılar..Düğün pastası,hediye çiçeği,bekarlığa veda partileri için aperatif olarak sunuluyorlar..Bence küçük oldukları kadar tadına dolgunlar:))
 Super Mario olana bi bakın lütfen!!! En çok yeşil mantarlı olanı sevdim:)
 Yeni doğan partilerinde de kız ya da oğlan bebişler için tasarlanan cupcakeler misafirler için manalı ve leziz ikramlar olabilir:)






 İşte benim favorim geliyorr....:)) Siz çocukken Susam Sokağı'nda en çok hangi karekteri severdiniz???? Benim gözümün nuru tabi ki KURABİYE CANAVARI idi... kurabiyeeeeeeee

Her ne kadar S benim cupcake sevdamı anlamasa da :)) Bu son resim de ona gelsin:))  

Son olarak size kolaycık yapabileceğiniz cupcake tarifi vereyim dimi??:)
250 gr un
300 gr toz şeker
3 tatlı kaşığı kabartma tozu
1/2 tatlı kaşığı tuz
115 gr margarin
250 ml süt
1 tatlı kaşığı vanilya
2 büyük yumurta


Fırını 175 dereceye getiriyoruz ve 12 li muffin kalıplarımıza kağıtlarımızı yerleştiriyoruz.

Un,şeker,kabartma tozu ve tuzu bir kapta birleştiriyoruz içine margarin,süt,vanilya ilave ediyoruz ve
orta hızda yaklaşık 1 dakika çırpıyoruz.Kenarlarını spatula ile sıyırıyoruz.
Yumurtaları karışıma ilave ediyoruz ve yine orta hızda 1 dakika kadar çırpıyoruz.Kenarları tekrar temizleyip bu sefer en yüksek hızda 1,5 dakika iyice çırpıyoruz.

Kalıplarımıza harcımızı dolduruyoruz ve 20 - 25 dakika kadar pişiriyoruz.Tel ızgara üzerinde soğutuyoruz.

 Şefin tavsiyesi=) bence içine marmelat ekleyin şahane oluyoru:)


 

Ay bi türlü bitiremedim ama enn son olarak sözü sevgili ve bi o kadar da asabi(!) cupcake e bırakıyorum:))
                                                    xoxo :)) 

9 yorum:

  1. bunlar sanat eseri değil de nedir !!!!!1111

    YanıtlaSil
  2. Yenebilen tüm eserlere varım !:)

    YanıtlaSil
  3. kurabiye canavarı şeklinde olan aşırı güzel!
    :/

    YanıtlaSil
  4. o benim hayalim d!mple rock:)

    YanıtlaSil
  5. kurabiye canavarında kaldı aklım!!! hala severim kendisini... elmo yu aldım daha onu alamadım:))

    YanıtlaSil
  6. bunlar sevilmeyecek gibi mi beeğğ =_= uufh zaten sinirlerim tepemde!! Bunları yiyip mutluluk hormonlarımı tavan yaptırmak vardı.

    Sevgiler
    RuhsuzKadın

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ruhsuz Kadıncıım ozaman sana http://www.bonnyfood.com/ u tavsiye etmeden duramam:))

    YanıtlaSil
  9. Omg! Omg! Mö'cüm şu an ağzımı suları aktı resmen =_= uffh cennette miyim ne ??

    YanıtlaSil