15 Şubat 2011 Salı

Ballet Shoes

Black Swan'ı izledim..
Sevgili Natalie gözlerinden öperim döktürmüşsün..Filmi enine boyuna herkes konuşuyor, bu yüzden oo çok iyiydi, Oscar'ı hak etti-yok efendim kötüydü muhabbetine girmeden olaya başka bi açıdan bakmak isterim...

Bi çok film ya da dizi yayınlandıktan sonra moda sektörüne bilinçli bilinçsiz yön veriyor..Sektörde yeni trend oluşturup tüketim çılgınlığımızı kamçılarken, biz aciz alışverişkolikler kendimizi bi güzel bu rüzgara kaptırıveriyoruz...Bu gayet alışılmış bi durum..Peki olay nedir?
Beni şaşırtan Black Swan'ın sokak modasına olan 'sıradışı' katkısı oldu.
Haberlere göre, İngiliz hatunların başını çektiği yeni akım bale pabucunu sokakta giymek imiş....





Doktorlardan açıklama üzerine açıklama gelmiş tabi ki... Bale pabuçlarını gündelik hayatta giymenin ayak sağlığı açısında son derece zararlı olduğu su götürmez gerçek ..
Ayrıca parmak ucunda durulmadığı takdirde bu ayakkabılar hiç hiç estetik durmuyo kanaatimce..Burdan İngiliz hanımlara ya "pointe" şeklinde kaldırımlarda salınmalarını tavsiye ediyor ya da evinizde falan giyin diyorum..Yazık değil mi ayacıklara? Ve eklemeden duramıyorum..Nedense bu pabuçlar Amy Winehouse'ın saçma sapan patiklerini aklıma getirdi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder