14 Şubat 2011 Pazartesi

DIY

Aslında hikaye şöyle başladı.
Esas kız her zamanki gibi AVM'ye dalar..Vitrinlere bakar...
Sonra "onu" görür...
-Ooh şekerim tam istediğim gibi, iç çekişini fiyat etiketi şırakk! diye sonlandırır....
Tabi bu hüzünlü olay hikayemiz için bir son değil tam tersine komik olayların başlangıcıdır diye Ruhsar'a bağlamadan devam ediyorum...
Koton'da önünden ellerini çıkarabileceğin ekoseli panço ya da pelerin ne derseniz ondan gördüm..Evet sevdim evet beğendim...Ne bileyim 159 milyon olacağını?Hadi yürü git ordan bebeğim dedim itiraf ediyorum... ama içimde de kaldı...
bende bunu yaptım
ben sevdim..severek giydim
cool takılmaya gerek yooğh çok mesudum çünkü 9 TL'ye mal olduu:D \o/



3 yorum:

  1. 9 TL mi dedin? o nasıl oldu yahu.
    bu arada panço çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. 9 TL'ye kumaş aldım sadece o kadarcık:)

    YanıtlaSil
  3. Koton bugün benimde anamı ağlattı çok beğeniyosun çok pahalı çıkıyo yauuu :/

    YanıtlaSil